Słodkie Targi 2017

29 czerwca 2017

Family Friends

29 czerwca 2017

Powiedz coś miłego!

29 czerwca 2017

W pierwszy wakacyjny weekend każdy w zasięgu Targów Śniadaniowych w Warszawie miał okazję powiedzieć coś miłego. W sobotę Żoliborz, a w niedzielę Mokotów – do stołów z niebiesko-białymi ceratami zaproszono przechodniów do wspólnej celebracji najważniejszego posiłku dnia. A przy śniadaniu można było powiedzieć bliskiej osobie coś miłego…

Targ Śniadaniowy to fenomen na skalę światową. Zagraniczne biura podróży w swoich przewodnikach opisują event jako atrakcję turystyczną. Szacuje się, że w każdy weekend zostaje tu sprzedanych aż 19 000 śniadań! Po pracowitym tygodniu można przyjść i zjeść na świeżym powietrzu wspólnie ze znajomymi, rodziną czy sąsiadem. Jeśli w planie mamy jedynie relaks, można jeść śniadanie do wieczora. Co weekend, stoiska oferują nie tylko tradycyjną jajecznicę czy drożdżówkę. Do kupienia są bajgle na ciepło, makaron wyrabiany na miejscu, a nawet ślimaki! To również wyśmienita okazja, by skosztować kuchni koreańskiej, brazylijskiej, czy smaków ze słonecznej Florydy.

Co tydzień pojawiają się nowe smakowite kąski. Tym razem wspólny posiłek można było okrasić miłym słowem. Pomiędzy drzewami pośród kocy i leżaków stanęła drewniana pergola. Pod jej dachem, na niebieskich wstążkach powiewały na wietrze słowa, które rzadko mówimy, a często chcielibyśmy usłyszeć. Zmobilizował nas do tego producent jogurtów z Niemiec, który właśnie wkracza na polski rynek z kampanią Prawdziwe historie smakują lepiej. Rozpoczął akcją zatytułowaną: Powiedz coś miłego z Landliebe. W dobie tweetów i gonitwie za kolejnym must have zapominamy o tym, co jest ważne i prawdziwe – rzeczywiste relacje. Landliebe zbliża do siebie ludzi. Proponuje zatrzymać się na moment i powiedzieć sobie coś miłego.

Tak jak na spocie reklamowym, tak i w weekend na Targu Śniadaniowym, miłe sentencje trafiały w ręce bliskiej osoby. Były uśmiechy. Były uściski. I były zdjęcia, które to uwieczniły. Akcja Powiedz coś miłego! została pozytywnie odebrana przez odwiedzających, o czym świadczy blisko 7000 rozdanych produktów i ponad 1000 zrobionych zdjęć w GIF budce.

Prawdziwe historie to piękne historie. Zarówno w ten urokliwy krajobraz, jak i przekaz idealnie wpisała się witryna cukiernicza marki Lenari, której producentem jest firma ES SYSTEM K. Jej uniwersalny design tworzy harmonijną kompozycję również z naturą. Wyglądała jak elegancka hostessa z tacą pełną jogurtów otoczona zewsząd zielenią. Dzięki odpowiednim warunkom do przechowywania produktów mlecznych każdy mógł zasmakować odrobinę tego mleczno-owocowego orzeźwienia.

Zapraszamy do obejrzenia filmu Landliebe Polska – „Prawdziwe historie smakują lepiej”

jo.rek